Zwroty

Zgodnie z art. 27 Ustawy i prawach konsumenta każdy klient dokonujący zakupów w naszym sklepie ma prawo zwrotu towaru zakupionego bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia zamówienia.

Aby skorzystać z przysługującego prawa do zwrotu wystarczy pobrać poniższy wzór formularza zwroty, wypełnić go, podpisać, a następnie wysłać na adres e-mail kontakt@hurtownia-safemask.com.pl Następnie w ciągu 14 dni należy odesłać zamówiony towar wraz z formularzem.

Pobierz formularz zwrotu

Zasady przyjęcia zwrotów

  1. Zwracany towar musi posiadać oryginalną metkę producenta
  2. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania
  3. Zwracany towar należy starannie złożyć, zabezpieczyć i zapakować
  4. Ze względów higienicznych następujące towary nie podlegają zwrotowi (po odpieczętowaniu opakowania): skarpety, bielizna, rajstopy.

Po uznaniu zwrotu zwracamy pieniądze na podane konto bankowe w terminie do 14 dni kalendarzowych. Zazwyczaj przelewu dokonujemy jednak w szybszym terminie.

Zwroty nie obowiązują w przypadku zakupu towaru na firmę (NIP).

Adres do zwrotu

Inubia Jakub Kmieć
ul. Łódzka 43
Brzeziny 95-060

Reklamacje

Firma Inubia Jakub Kmieć jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje, wynikające z wad fizycznych istniejących w momencie przekazania towaru Klientowi należy kierować na adres kontakt@hurtownia-safemask.com.pl wypełniając formularz reklamacyjny (pobierz). Inubia Jakub Kmieć zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamowanego Towaru wraz z dowodem zakupu, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Co nie podlega reklamacji?

  • Różnice w wyglądzie towaru np. koloru, proporcji, wynikające z ustawień/konfiguracji urządzenia końcowego (komputera, laptopa, tableta, telefonu itp.)
  • Naturalne zużywanie się odzieży
  • Niedopasowanie rozmiaru przez Klienta